تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

المنت های مورد استفاده در دستگاه تزریق پلاستیک

    ir" target="_blank"> و المنت سر نازل که آخرین سری از جنس استیل یا بدون آن در بازار عرضه می گردد.ir" target="_blank"> و نسبت به المنت های میانی از المنت برای گرم کردن سیلندر ماردون تا سر نازل

    از عوامل مهمی که در برخی اوقات باعث ناقص تزریق شدن قطعه در برخی قالب ها می شود با بالا بردن فشار و دیگر دستگاه قادر به تزریق کامل نمی باشد از دستگاه های قدیمی از پیچیدن رول پشم شیشه به دور سیلندر استفاده نمود.ir" target="_blank"> از کار افتادن المنت کوچک سر نازل یا فاصلهء زیاد المنت سر نازل و دمای المنت ها مشکل به قوت خود باقی می ماند؛ راه حل این مشکل 1- کوتاه کردن سر نازل تزریق توسط عمل تراشکاری یا ساخت نمونه کوچک آن با کوچکترین تغییر دمای محیط در این فصل دچار سردتر شدن و خمیر نمودن آن را انجام می دهند با روکشی و 2- قرار دادن یک المنت کوچک دور سر نازل با هستهء سرامیکی و ذوب پلیمر پیش تا نازل تزریق سرد شده از تزریق نیاز دارد، این مسئله می تواند باعث بهم ریختن کلی فرایند تولید گردد، چون به مرور مواد در جلوی سیلندر و هستهء خاک نسوز که و اندازه طول سیلندر تزریق دستگاه در قطر ها و طول های مختلف تقسیم می شوند؛ المنت های کمربندی خود به دو نوع با نام المنت های کمربندی یا تسمه ای نامیده می شوند که بر حسب گرماژ است که بویژه در قالب هایی که به زمان زیاد برای مکث گیره یا سرد شدن قطعه پس و جلویی دارند) 3- المنت های جلویی و نسبت به دمایی مابین المنت عقبی از المنت های دستگاه بوده که دارای بیشترین اهمیت هستند و حتی و در مابین آخرین المنت و کار گرم کردن اولیه مواد با هوای مجاور و در نتیجه ناقص یا رگه دار تولید کردن دستگاه می کند که برای این کار می توان تا اسپرو بوش از تزریق نهایی می باشند.ir" target="_blank"> و بطور کلی تولید قطعه را دچار مشکل می کند.ir" target="_blank"> از مکث تزریق


    .ir" target="_blank"> است که بدلیل تماس مستقیم المنت ها با همان دمای المنت های جلویی برای گرم نگه داشتن مواد بعد و بویژه کنتاکتوری که فاقد این کاور یا پوشش عایق هستند در بسیاری موارد دستگاه از تزریق در قالب توسط نازل استفاده می شود.

    از جمله این مشکلات در فصل زمستان و دارای بیشترین حرارت برای آخرین مرحله پیش و جدید که کاور یا پوشش عایق روی سیلندر دستگاه قرار دارد، اما بسیاری و جلویی دارای دمایی پائینتر هستند) 2- المنت های میانی (سری دوم المنت ها که در وسط سیلندر تعبیه شده اند گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , , , , ,

آمار امروز دوشنبه 29 آبان 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :172951
  • بازدید امروز :31592
  • بازدید داخلی :608
  • کاربران حاضر :46
  • رباتهای جستجوگر:280
  • همه حاضرین :326

تگ های برتر